Ett möte

Numera görs många bekantskaper på nätet. Att träffa någon man länge har haft kontakt med på nätet, är alltid lite läskigt. Det blir aldrig som man har tänkt sig. Det är skillnad på en person i skrift och en person i tal. Orden tycks inte fängsla på samma sätt, kommunikationen är så annorlunda. Det spelar ingen roll hur mycket man pratat i telefon, det blir ändå inte samma sak face to face. Genom åren har jag varit med om många sådana här träffar. En av dessa ledde till ett förhållande. Jag avråder från att skaffa en pojkvän på nätet. Man får en så konstig start, och när man träffas blir det inte som man tänkt sig det i huvudet. Men som sagt, jag har varit med om många sådana träffar. Jag är van. Men idag kan jag inte kontrollera det. Jag är nervös, jag kan inte plugga. Det fladdrar inom mig, hjärtat bankar. För idag är det annorlunda. Så annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0