Smile and you'll have a good day!

Det är vetenskapligt bevisat att man blir gladare av att le på befallning. Så i morse stod jag framför spegeln och log, log, log. Haha, ja det fungerade ju för jag började skratta för att det kändes så fånigt. Men tänka sig, idag är den bästa dagen jag haft på länge! Det gick bra på provet jag hade idag, jag blev sams (tror jag) med en jag var osams med, jag har fått oväntade och roliga planer för helgen, jag har suttit flera timmar i solen och jag har blivit "anställd" som sekreterare av mitt ex för att han behöver hjälp med att komma ihåg allt han ska göra. Sistnämnda är aningen komiskt, men varför inte göra en god gärning där? Även om det är lön-löst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0