Ett brev till mig

Jag har fått ett brev. Ett brev med mitt namn på, nedkrafsat av någons hand. Ingen avsändare. Jag har ingen aning om vem det kan vara från. Det är ett mystiskt brev. Det ligger på mitt skrivbord nu, jag sneglar på det medan jag skriver. Vem kan det vara från? Jag är så nyfiken. Men öppna det då! tänker ni säkert. Ja jag ska, jag vill bara suga lite till på denna spännande känsla, detta pirret över att jag har fått ett brev med okänd avsändare. Någon har skrivit till mig bara sådär. Någon har tänkt på mig. När jag öppnat det kommer alla sådana känslor försvinna, hemligheten kommer vara avslöjad, jag kommer veta vad det är för brev, och vem som skickat det. Snart ska jag slita upp det. Eller nej, varsamt sprätta upp det med en kniv från köket. Sånt här händer ju inte varje dag, det är bäst att omsorgsfullt ta hand om ögonblicket.
Nu ska jag ta brevet i min hand, och öppna det. Veckla ut innehållet och läsa det. Och bli glad... eller besviken.

Kommentarer
Postat av: Kevin

så var det en räkning lol

2010-08-27 @ 23:36:49
Postat av: Ida

Handskriven räkning? Nej :)

2010-08-28 @ 00:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0