Engelskalektion

Sitter här på en engelskalektion och smyguppdaterar min blogg. Spyken har nämligen införskaffat bärbara datorer till sina elever. Tack för det.
Mitt tillstånd: Jag är jättehungrig, och jag befarar att alla mina klasskamrater har hunnit äta medan jag hade betygssamtal med min historialärare... Ensamätande i matsalen är inget att eftersträva. Det är som om man har en fet strålkastare på sig så alla kan se att man inte har några kompisar. Hehe.

Just nu gapskrattar hela min klass av ett citat av Oscar Wilde: "Everything popular is wrong".

Tillbaka till mitt tillstånd: Alla jag skriver till på msn dissar mig.
Sa jag att jag var hungrig? Har inte möjlighet att äta lunch förrän 12:45. Schemaläggaren borde skjutas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0