Lovefool

Jag önskar att jag visste hur det här ska sluta. Att jag fick tjuvkika lite på facit. Helst av allt hade jag velat gå tillbaka tilll september, innan allt gick fel. Ja, jag hade kunnat tänka på att genomlida alla skolprov och alla besvikelser igen, det hade varit värt det. Så värt det. Hade jag bara kunnat fila till det där som gick fel, bara experimentera med riktningen på hur det skulle gå litegrann, då hade det inte varit som det är nu.
Men utan facit kan jag inte vara helt säker. Kanske kommer jag lära mig något otroligt viktigt utav det här, kanske kommer det komma något gott ur det här. Men det känns inte så. Jag kämpar för fullt för att vara naiv, inte lär jag mig av några misstag här. Jag bara dyker djupare ner i dem. Känns det som.

Lovefool...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0