Musiktips!

Satt och youtubade lite och hittade en grymt duktig tjej. Hon heter Mary Win och är sing- and songwriter, född i Thailand 1989 men uppvuxen i USA. Med sin charm i leendet, soundet och den akustiska gitarren fångade hon mig direkt. Kanske för att hon påminner mig om mig själv, om mina egna låtar. Det är lite samma stuk på dem.
Men det bästa var nog att jag upptäckte att man kunde ladda ner hennes låtar gratis från hennes hemsida:

www.marywinmusic.com

Har precis tankat hem alla hennes låtar. :) Självklart finns hon på youtube också. Jag skulle föreslå låten Propellers som vad jag har förstått är helt nyskriven.

http://www.youtube.com/watch?v=gx6WAD8BIt4

Hoppas jag fick någon att nappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0