Sommarjobb...!

Sprang runt i butiker i Lund igår för att hitta ett sommarjobb. Svaren var ohäpnadsväckande lika:
Nej.
Nja. Kanske.
Du är lite tidig..

Hellre tidig än sen!
Jag vet inte huruvida jag kommer få några av de jobb jag sökte. Känns inte speciellt troligt. Däremot har jag av min kompis, som bor i Borås, fått ett lockande erbjudande! Hans familj driver ett litet bageri/konditori och jag kan få jobba där i sommar om jag vill! Det är fin natur där, med skog och sjöar, och man kan fiska! Det vore så gjutet. Bara att sätta sig på ett tåg och ställa sig i bageriet och knåda deg... Och ta ett dopp i en sjö på lunchrasten.
Men jag skulle aldrig få för mamma, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0