About guys

Helgen är fullspäckad och spännande. Just nu har jag lite tid för mig själv, så jag sitter och funderar.
Jag har en tendens nämligen. En tendens att komma bra överens med "äldre" män. Dvs sådana som är 5-10 år äldre än vad jag är. Samtalen ligger alltid på en helt annan, mycket mer intressant nivå än de gör om man pratar med jämnåriga. Dessa killar är alltid mycket charmigare dessutom, och så mycket trevligare. Jag tror jag har fått nog av grova munnar och kaxiga meningar som medföljer när man snackar med killarna i min ålder. Ja, det känns faktiskt lite som om man gick i högstadiet fortfarande och behövde vara ihop med äldre killar för att de jämnåriga killarna inte kunde ge en det man behövde. Nu säger jag inte att det inte finns bra killar i min ålder, jag känner ju några väldigt fina och goa. Men ändå. När jag gifter blir det nog med en som är sådär 5-10 år äldre än mig.

Känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0