Till dig. There's nothing to deny anymore.

Jag har snart fått ihop en hel diktsamling till dig nu. Du läser antagligen inte det här, cause you couldn't care less about my life now. Men du kanske ändå vill ha ett smakprov? Här får du den första dikten i samlingen, den heter Tortyr. Den skrev jag till dig när vi fortfarande var tillsammans! Hoppas du gillar den. Den är sanning.



Din frånvaro
får min vrede att hetta
Ditt oberoende
får min ilska att bränna
Och jag svär
att nästa gång jag ser dig
ska jag genomborra dig med
mina eldspjut
Jag ska tortera dig
såsom du torterar mig

Men när jag ser dig
så öppnar du enkelt din famn
den suger mig till sig
och jag sjunker djupt
i din låtsaskärlek,
i min naivitet
Och ilskan rinner av mig
men inte ur mig
Nej den glider tillbaka
djupt inom mig
väntandes
väntandes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0