Lite gladerskap så här på kvällskvisten

Det är lustigt. Det är ju på kvällarna man är deppig, och går och lägger sig med tanken: När jag vaknar i morgon kommer det kännas bättre. Så är det absolut inte ikväll, nej jag är glad! Riktigt såhär fridfullt glad. Av ingen som helst anledning, och just det förstärker glädjen ytterligare. Klockan är 01:02, dagen har varit lång, ändå sitter jag här, inte alls speciellt trött och lyssnar på lite mysig Tim Christensen.

Och så kollar jag på glada bilder från svunna tider. Här är en sådan bild, en sommardag för två år sen som fyller mig med glada minnen ännu! Och med den säger jag godnatt.

(Bilden tillhör Maj, och det är hon och jag på bilden haha)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0