Min förlovning

Igår facebook-förlovade jag mig. Det var mest en kul grej, eller snarare endast en kul grej, ett internskämt. Min "förlovade" och jag hade väldigt roligt åt det, det finns nämligen många som förväxlar vår syskonaktiga kärlek med förälskelse. (De gånger vi fått reda på sådana spekulationer har vi roat oss gott - för oss är tanken att vi skulle vara ett par så befängd!) I alla fall, i ett flummigt tillstånd igår bestämde vi oss för att ta det hela ett steg längre för att driva lite med folk. Så vi förlovade oss och skrattade åt de första förbryllade kommentarerna.
Så alla ni som tittade in på min blogg igår för att få frågan bekräftad, här är svaret: Jag är inte förlovad, det var en kul grej.

Och ja, de som känner mig skulle ändå inte gå på det, och de som känner mig extra väl vet att jag starkt ogillar riktiga förlovningar i vår ålder, tycker det är löjligt.

Det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0