Gott nytt år.

2011: året då jag gick i stå. Så kommer jag att minnas det, och jag som hade hoppats så på att det skulle bli så bra. Istället har jag stått lite vid sidan av, medan vänner och bekanta skördat framgång efter framgång. De har alla seglat på det stora äventyrliga havet medan min båt har legat i hamn. Förtöjd. Men solen har lett mot mig också, det finns ljusglimtar. Jag ska försöka summera mitt år, i kronologisk ordning. 2011 för mig: 




Israel 




Studenten




Krakow




En lycklig sommar




Spex




Studier/Historia





Sjukdom




Skrivblockering


Men jag blickar framåt, för jag vet att 2012 kommer innebära förbättringar, nya hörn att runda, nya utsikter att beskåda. Jag låter en fin låt avsluta året. Grey Room, Damien Rice.
Gott nytt år alla läsare. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0