Book lovers never go to bed alone.

Sitter på mitt rum och känner att jag återigen kastat bort en helg. Inte för att jag inte gjort nyttiga saker, jag har pluggat som bara den och säkert lärt mig massa nya bra saker... men ibland känns det inte värt det. Jag hänger för mycket här hemma, känner jag. Och just nu känns det extra dystert, för mina nästa helgplaner rann precis ut ur kalendern och ner i papperskorgen. Bara att tackla besvikelsen och så fortsätta fram. Och sitta hemma en helg till, hehe. Men det är faktiskt tomt och trist när bröderna aldrig är hemma, alltid ute och flänger mellan spex och flickvänner... I want that life too, guess I'll have to wait...

Nej, varför sitter jag här? Jag har för en gångs skull tid att läsa en god bok, hur ofta klagar jag inte på att jag aldrig har det... får väl ta att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0