Luciabilds!

Här kommer lite bilder från när jag var Lucia i Domkyrkan nu i december. Fick nyligen tag på de sista fotona som min kusins pojkvän tog, väldigt fina! Det gick bra att vara lucia, det läskigaste var att gå nerför trappan vid koret när metallkronan verkligen vickade fram och tillbaka på mitt huvud och det kändes som att den skulle falla ner och tända eld på mig. Det var över 600 personer i kyrkan, helt fullsatt. Att stå högst upp på trappan och se ut över denna folkmassa, det var häftigt! Det tog många dar innan jag fått bort det sista stearinet ur mitt hår, och inte hjälpte det av att jag var lucia dagen efter vid ett mindre tåg... Värst var det att få bort stearinet från ögonbrynen, det var smärta! Jaja ni ska få bilder nu! Och förlåt att de kommer upp så sent.




Fotograf: Mamma



Fotograf: Mamma







Fotograf: Pontus Andell




Fotograf: Pontus Andell




Fotograf: Pontus Andell




Kommentarer
Postat av: Robin Gunnar

ser riktigt mysigt ut :) ja förutom ljusen i håret då hehe

2011-01-26 @ 00:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0