Lugnet efter stormen, I guess

Ber om ursäkt för mitt vredesutbrott igår, men det var skönt att få skriva av sig... Känner mig betydligt lugnare idag, så ni behöver inte vara oroliga för fler utbrott.
Gårdagen avslutades i alla fall väldigt bra, med mysiga och skrattfyllda timmar tillsammans med underbara vänner. Och så en fin andakt på det, ja det räddade min dag kan man säga!

Sitter nu och går igenom texter till mitt projektarbete. Sammanlagt har jag 31 A4-sidor nu, det är rätt bra! Jag vet folk som knappt har börjat med sina arbeten än, så jag tänker att jag ligger bra i fas... Boken kommer att bli i ett mindre format också, så det blir en del sidor. Mitt mål är dock att komma upp i ca 50. Får se om jag får ihop inspiration till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0