Ida satsar.

Studenten närmar sig med stormsteg. Två dar kvar. Känner mig lite skakig och omtumlad. Lite för att jag är nervös inför hela dagen även om jag vet att den kommer att bli fantastisk, men också för att jag känner stressen och pressen och så vädret som hotar med att bli surmulet på studentdan, hoppas det inte regnar....

Jag lagar mat hela tiden, hela dagarna. Uppgiften att fixa mat till studenten faller störstadels på mig medan mamma och pappa fixar resten, vilket också är en hel del... Men jag tycker det är roligt också såklart! :)

Det här något av vad jag lagat till under långhelgen. Inte bara till studenten dock:





Italiensk paj med oliver och soltorkade tomater






Lantbröd. Tack Robin för receptet :)





Några burkar lemon curd. 






Vegetarisk lasagne med aubergine







Chokladtryffelpaj med oreo cookies





Lemon curd-muffins





Och x antal rulltårtor med olika fyllningar....

Kommentarer
Postat av: Robin Gunnar

Jag är imponerad Ida, ser mums ut alltihop :)))!!

2011-06-08 @ 08:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0