Next stop: Israel!

Ack ack, har fullt upp men kastar ner några rader i alla fall i brådskan. På mitt golv ligger resväskan uppslagen, på sängen ligger diverse kanskeplagg till bröllopet (har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig!!) och på min byrå har jag radat upp alla förkylningsmediciner som vi västerlänningar är så beroende av... kul att vara sjuk när man ska iväg till Israel för en gångs skull.
Nåja! Kul ska det bli i vilket fall som helst, och vädret verkar bli strålande! I morgon vid 12-tiden lättar jag och mamma från Kastrup och landar ungefär fyra timmar senare. Först ska vi vara i Jerusalem några dar, och de tre sista dagarna tillbringar vi i Tel Aviv. Kommer hem gör jag nästa fredag, men jag ska titta in på internetcaféer och uppdatera bloggen (har jag tänkt mig) så håll er uppdaterade!

Shalom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0