Smokingfest

I lördags introducerades jag i spexvärlden. Man skulle kalla det en liten smygpremiär (i höst planerar jag nämligen att söka till Var Glad-spexarna, där mina båda bröder är veteraner.) Jag fick i alla fall möjligheten att delta gratis på deras smokingfest och sittning – mot att jag gick ifrån och diskade ett tag. Äntligen fick jag tillfälle att använda min svarta cocktailklänning som hängt orörd i min garderob sedan nyårsafton 2009/2010. Min brors flickvän hjälpte mig med håret, och jag förnekar inte att jag kände mig riktigt tjusig. 

Det var riktigt trevligt, en fin trerättersmiddag med trevligt folk. Trodde det skulle bli aningen jobbigt eftersom jag var det enda nya ansiktet, men det gjorde bara att jag var föremål för ett större intresse och många ville prata med mig. Att lämna festen och få höra: vi ses i höst! från otaliga håll kändes väldigt bra. Nu har jag fått en liten försmak på vad som väntar mig i höst, och jag ser redan fram emot det!

Så här såg jag ut i alla fall!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0