Ett litet kvällsinlägg

Dagarna flyger förbi. Ni kanske undrar vad som händer mig, vad som rör sig i mitt huvud just nu:
  • Huvudvärk (tillfällig, förhoppningsvis)
  • Den invecklade och ohyggligt ohyggliga och intressanta psykologin hos nazisternas bödlar under andra världskriget
  • Min knappnålsstora fritid som blir över efter att jag har pluggat klart och gått på föreläsningar, och hur jag ska utnyttja den bäst
  • Spexinprovning på fredag, jag satsar på att komma med på scenen där mina bröder är veteraner sedan många år. Känner pressen.
  • Kören, eftersom vi hade en mycket lyckad konsert igår
  • Längtan efter en riktigt skön och grundlig massage, men utsikterna till att få en sådan är i nuläget tyvärr inte så ljusa...
Nu ska jag sluta gnälla och umgås lite med min bror innan han flyttar till London nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0