Freedom is coming

Kollade på gamla gamla bilder och hittade en fin här. På två gamla gamla vänner.






Dagarna smälter in i varandra. Tiden går, snön är borta. Om plusgraderna håller i sig till fredag är det metereologiskt sett vår.
Och i morgon börjar spexet igen. Det ska bli skönt att fylla livet med mening, glädje och lycka. 

Igår träffade jag en läkare som hade samma sjukdom som jag. Det var en skön känsla, nästan befriande. Här fanns en som verkligen förstod vad jag går igenom, och som var ett levande exempel på hur bra man kan leva med sjukdomen. Hon fick det hela att verka så enkelt, och jag insåg att när jag mår bra igen, när jag får rätt dos medicin och är tillbaks på benen – då kan inget hindra mig. Då blir jag fri från mina bojor och kan gå vart jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0