Jag är så glad att få möta våren med dig <3

 


Plötsligt var det sommar i Lund! En doft av solkräm och ett suktande sug efter magnumglass. (Jag hade dagdrömt om den där första chokladkrispigt låtande tuggan hela förra veckan, ni vet när man sätter tänderna i den och det säger "tock".) Så Paul och jag promenerade ner till City Gross och köpte en hel låda.
På vägen från affären råkade vi av en händelse få syn på detta på marken...:

 



... och vi hade på hedersord varken haft finger eller krita med i spelet! It was like a sign. <3
När vi återvände med de nyinköpta glassarna drabbades vi av nästa trängande behov: solglasögon! 
Treefight For Sunlight – Facing The Sun
 






... och av att ta massor av retro svartvita bilder givetvis....



Jag antar att detta bara var en av de där dagarna då man får vara verkligt lycklig och solen bara ler mot en... 




... och att man då råkade ha någon att dela den med, någon som man är hejdlöst förälskad i, gjorde förstås dagen till den mest underbara någonsin. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0