Gladsak!

Idag är en riktigt bra dag. Min Happyhappy-lista på spotify spelas för full rulle. Jag har precis insett att jag börjar få tillbaka min underbart bra ämnesomsättning som varit borta i 4 år sedan jag började bli sjuk. Efter ett års medicinerig med rätt nivå levaxin är jag as good as new, och mina 15-årskläder sitter som de satt förr. Jag firar med glada låtar och pussar på min Paul som under hela året troget har hävdat att jag har varit pinnsmal, men först nu kan jag tro honom. Det är ju trots allt det som är så bäst, att ha en pojkvän som är sådan att han bara inte ger sig för att han verkligen tycker att jag är vacker, och då blir jag ju så vacker som jag någonsin kan bli.
Här är vi två, ett grymt bra team:

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0