1 år <3

dag är det den andra december. Ännu inte så decembrig som december kan vara. För ni kanske minns förra vintern? Det var en riktig sagovinter, en med mycket snö. En sådan där som finns med i alla Astrid Lindgren-böcker, och alla Disney-filmer. Jag minns den, alldeles klart och tydligt, för det var då jag träffade min prins. Han hade varken krona eller häst, men jag föll för honom ändå. Det är ett år sedan nu, ett litet hjärta av trä lades i min hand, och sedan har allt varit underbart.

Och även om vi är ganska olika på många sätt...


 


... så har vi också våra likheter....
 
 
 
 

... och jag kan inte tänka mig många bättre saker än att sitta i sommarsolen och läsa tillsammans med dig...
 
 
 
 
 
.... eller att ligga på taket och titta mot himlen medan stjärnorna tänds...
 
 
 
 
 
 
 
.... även om jag föredrar att titta på dig....
 
 
 
 
 
 Jag antar att det du ger mig verkligen är det man kallar för lycka...


 



... för du hittar alltid nya sätt att få mig att skratta, även om vi är långt ifrån varandra.
 
 
 
 
Det här året har bara flugit förbi, och jag hoppas att det flyger lite till...
 
 
 
 
... så att jag kan tala om för dig hur mycket jag håller av dig, och hur mycket jag älskar att du är min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0