Hemma igen!

Wow, nu är jag hemma igen efter att ha haft några underbara månader i Danmark. Tiden har bara flugit förbi! Jag visste att 21 skulle bli något alldeles speciellt. Under sista veckan skrev vi flitigt i varandras minnesböcker - ungefär som man skriver i folks studentmössor, fast mycket mer. Jag har suttit uppkrupen i soffan med en paradisask (jag kan unna mig, har knappt gått upp i vikt under dessa matiga månader), och bara lett och skrattat av pur glädje. Hade aldrig trott att folk skulle skriva så fantastiska saker om mig, även de som jag inte talat så mycket med. Jag antar att jag har haft turen att möta några underbara människor som har tyckt om mig för den jag är. Nu blir det en utmaning att hålla kontakten, men jag känner verkligen att jag har fått några vänner för livet, som dessutom bara bor på andra sidan sundet, så det ska nog bli en hel del möten framöver. Här kommer några underbara minnen:

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0