Lite bilder

I fredags höll vi som haft musik som ämne konsert. Vi spelade ett härligt gäng låtar av Bon Iver, Red Hot Chili Peppers, Teitur och faktiskt Kent (woho!). Jag spelade keyboard och lade stämmor. Har saknat att spela i band ända sedan jag gick ut nian och musikklassen. Nu är det dags att välja nya ämnen. Ingenting är spikat, men det lutar år filmproduktion, sociologi, moderna filmklassiker, internationell politik och fortsatt musik.
Börjar längta hem när jag tänker på allt som väntar på mig därhemma, men då hjälper det ju förstås att få besök av fina mamma som lade allting för handen och kom hit i helgen, lagom till min konsert.

När man ser på de här bilderna tänker man på hur mycket man också kommer att sakna att vara här, alla människor från olika platser. Särskilt kommer jag sakna mina kära vänner från Amerika, som också bor på skolan under sina studier i Köpenhamn. Nedan en bild på mig, Emma från Norge och Hannah från Nebraska, USA. Och så bilder från konserten.

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0