Gröna ögon

Kan inte fatta att tre veckor har gått, det är verkligen en märklig känsla. I morgon åker vi till Polen. Mitt rum är nästan helt nedmonterat och nedpackat, så när som på min dator och bilderna på min anslagstavla. Hårt att städa en hel dag när det var fest dagen innan, men jag kommer också att sova riktigt gott i natt.
 
Mina ögon var gröna igår. Det skar sig bra med min röda klänning. Jag har lärt mig så mycket om foto under de här veckorna. Vad en bild verkligen kan förmedla. Ett ansiktes nakenhet, hur man lyfter fram en skörbarhet genom att fånga ett uttryck. Att det inte alltid är det vackraste när man ler. Utan när man bara är.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0