Snart hem

Dagarna går så fort här! Kan inte fatta att jag redan ska hem på visit i övermorgon. Har bara varit här i tio dagar, men det känns som en hel evighet. Tack vare skype har jag också undgått hemlängtan, och trivs riktigt bra här. Men det ska ändå bli skönt att komma hem och bara slappa. Lärarna engagerar oss för fullt med svåra läxor och fritidsaktiviteter. I morgon blir det t ex torsdagscafé, vilket innebär att vår lilla egna bar öppnar. 
Förutom fotokursen, där vi arbetar med att ta porträtt av andra, har jag också musik, där vi för närvarande spelar Red Hot Chili Peppers låt Scar tissue, och Bon Ivers Holocene - så mysig. Det är så himla kul att umgås med människor som älskar musik, och att få spela tillsammans med dem i ett band, något som jag inte gjort på flera år. 
 
En del av mig kan fortfarande inte fatta att jag vågade ta det här steget. Jag hoppas att det kommer leda till att jag vågar göra mer sådana här saker i framtiden, nu när jag har överträffat mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0